poniedziałek, 10 października 2016

Koncert Sum 41 w Polsce w 2017 roku!

Polska znalazła się na mapie przyszłorocznej trasy koncertowej Sum 41. Zespół wystąpi w naszym kraju 7 lutego 2017 roku. Informacje na temat lokalizacji koncertu i biletów znajdziecie poniżej.


Sum 41 powracają do Polski! Grupa odwiedzi nasz kraj w ramach trasy koncertowej "Don't Call It A Sum-Back World Tour", podczas której będą promować swój szósty studyjny album pt. "13 Voices". Premiera tej płyty odbyła się 7 października 2016 roku. Koncert odbędzie się w Warszawie, a dokładnie w klubie Proxima. Mam nadzieję, że to miejsce nie ulegnie zmianie.

Sum 41 to pochodzący z Kanady zespół grający amerykańskiego punk rocka. W chwili obecnej skład grupy stanowią: Deryck Whibley, Cone McCaslin, Dave Baksh, Tom Thacker oraz Frank Zummo. Grupa zagra w naszym kraju po raz drugi, choć nie w tym samym składzie. Wcześniejszy koncert obył się 2 grudnia 2010 roku w Palladium w ramach zimowej edycji Ursynaliów. Wówczas na scenie pojawili się Deryck Whibley, Cone McCaslin, Tom Thacker oraz Steve Jocz. Byłam tam, a ten koncert był dla mnie spełnieniem jednego z moich największych marzeń. Jak już pewnie wiecie, Sum 41 to mój ulubiony zespół z okresu dorastania i od zawsze chciałam zobaczyć ich na żywo. Tamtego wieczoru poza tym, że zdarłam gardło szalejąc do ulubionych piosenek słyszanych na  żywo, udało mi się poznać chłopaków z zespołu, zamienić z nimi kilka słów, zrobić kilka zdjęć i zebrać autografy. Mam nadzieję, że tym razem będzie podobnie, bo choć od czasu apogeum mojej fascynacji tym zespołem minęło już sporo czasu i od tamtej pory moje muzyczne horyzonty znacząco się poszerzyły, to Sum 41 zawsze będą zajmowali szczególne miejsce w moim sercu. Nie mogę się doczekać!

Organizatorem koncertu Sum 41 w Polsce jest agencja Go-Ahead. Bilety trafią do sprzedaży 14 października 2016 roku. 

Wybieracie się do 7 lutego 2017 roku do Proximy?

A wszystkich fanów Sum 41 zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku

Youdeetah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Z chęcią odwiedzę Wasze blogi, ale proszę nie spamujcie. Podpiszcie się, a na pewno Was znajdę.