wtorek, 31 stycznia 2017

Sum 41 w Polsce w 2017 roku - zmiana miejsca koncertu!

Dokładnie za tydzień Sum 41 zagrają w Warszawie. Ze względu na ogromne zainteresowanie biletami lokalizacja koncertu została zmieniona.



Sum 41 zawitają do Polski w ramach trasy koncertowej 'Don't Call It A Sum-Back World Tour', promującej ich najnowszą płytę pt.'13 Voices'. Drugi koncert Sum 41 w Polsce odbędzie się 7 lutego 2017 roku w Warszawie. Początkowo występ miał odbyć się w Proximie, jednak ze względu na duże zainteresowanie biletami gig został przeniesiony do Palladium, gdzie odbywał się również pierwszy koncert Sum 41 w Polsce w 2010 roku. Wspominałam Wam o nim w artykule o historii mojej fascynacji Sum 41, gdzie mogliście zobaczyć również moje zdjęcia z zespołem. 

Jak support wystąpi zespół Paerish.

Rozpiska godzinowa koncertu Sum 41 w Palladium 7 lutego 2017 roku:

19.00 - otwarcie drzwi 
20.00 - Paerish 
21.00 - Sum 41 

Wszystkie bilety zostały wyprzedane, nie będą już dostępne w przedsprzedaży ani w dniu koncertu. 

Na szczęście ja swój bilet mam :) Z kim widzę się za tydzień w Palladium na koncercie Sum 41?

2 komentarze:

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Z chęcią odwiedzę Wasze blogi, ale proszę nie spamujcie. Podpiszcie się, a na pewno Was znajdę.