wtorek, 11 kwietnia 2017

'How Did We Get So Dark?' - nowy album Royal Blood 2017 roku!

Royal Blood ogłosili właśnie, że ich nowa płyta będzie nosić tytuł: 'How Did We Get So Dark?'. Nowy album zespołu ukaże się 16 czerwca 2017 roku. 


O Royal Blood wspominałam Wam na blogu niejednokrotnie. Jestem fanką ich nieprzeciętnego brzmienia. Recenzowałam dla Was koncert, który odbył się w styczniu 2015 roku w warszawskim Palladium. Ich debiutancki album naturalnie znajduje się w mojej analogowej kolekcji. Winyl możecie zobaczyć na blogu, gdzie znajduje się moja recenzja pierwszej płyty zespołu Royal Blood

Dziś w mediach społecznościowych grupy pojawił się krótki filmik z informacją, że 'How Did We Get So Dark?' to tytuł nowego albumu Royal Blood. Data premiery płyty została wyznaczona na 16 czerwca 2017 roku. 

Przypominam, że Royal Blood pojawią się na Open'er Festival 2017 w Gdyni! Z pewnością usłyszymy tam materiał z nowej płyty :)

Nie mogę się doczekać!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)