czwartek, 8 września 2016

"Go Robot" - video do czwartego singla Red Hot Chili Peppers z płyty "The Getaway"

Teledysk do "Go Robot" od Red Hot Chili Peppers w końcu ujrzał światło dzienne! Możecie go obejrzeć poniżej.


W mojej recenzji "The Getaway", najnowszego albumu Red Hot Chili Peppers, wspominałam Wam, że oszalałam na punkcie piosenki "Go Robot". Moim zdaniem jest to przebój na miarę "Can't Stop". Ku mojej uciesze Papryczki wybrały ten kawałek na czwarty singiel promujący płytę "The Getaway". Do "Go Robot" powstało video które możecie zobaczyć poniżej:


Miałam przyjemność posłuchać "Go Robot" na żywo podczas koncertu Red Hot Chili Peppers na Open'er Festival 2016 w Gdyni. Nogi same rwą się do tańca przy tej piosence i trudno się dziwić, że za scenerię w teledysku robi dyskotekowy parkiet.

Pierwszymi singlami promującymi najnowszą płytę Red Hot Chili Peppers były "Dark Necessities", tytułowe "The Getaway" oraz "We Turn Red". Przesłuchaliście już ten album?

Jak Wam się podoba teledysk do "Go Robot"? Mam wrażenie, że w najbliższy piątek ten utwór będzie królował na parkietach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)