piątek, 14 lutego 2020

Billie Eilish - "No Time To Die" i tytułowa piosenka do nowego Jamesa Bonda.

W sieci ukazała się nowy utwór Billie Eilish pt. "No Time To Die". Jest to tytułowa piosenka do najnowszej części filmu o przygodach Jamesa Bonda. Obraz trafi do kin na początku kwietnia 2020 roku, jednak piosenki "No Time To Die" możecie posłuchać już dzisiaj. Zapraszam!



"No Time To Di"e to tytuł dwudziestej piątej części przygód Jamesa Bonda, której premiera w Polsce odbędzie się 3 kwietnia 2020 roku. Najnowsza piosenka Billie Eilish, która jednocześnie jest głównym utworem we wspomnianym filmie o agencie 007, również nosi tytuł "No Time To Die". Możecie jej posłuchać tutaj:


Co robi Billie Eilish na tym blogu? Jeżeli zadajecie sobie podobne pytania, to wiedzcie, że jeszcze kilka tygodni temu sama bym się sobie dziwiła. Pewnie znajdą się tutaj osoby, które podobnie jak ja zdążyły zanotować w swojej świadomości istnienie tej seledynowowłosej dziewczyny. Może nawet wiecie, że zgarnęła 5 statuetek podczas tegorocznego rozdania nagród Grammy. Ale nie wiecie za co...

Kilka dni temu, za namową mojej kuzynki, zdecydowałam się w końcu przesłuchać kilka jej najpopularniejszych utworów. Okazało się oczywiście, że je znam i nawet je lubię, ale nie wiedziałam, że to Billie Eilish

Moim zdaniem dziewczyna ma niesamowity głos, jest bardzo zdolna i jest prawdziwą perełką wśród współczesnych mainstramowych "gwiazd". Jeżeli podobnie jak do niedawna ja, jeszcze jej nie znacie, to koniecznie posłuchajcie:




Lubicie Billie Eilish? Jak Wam się podoba nowa piosenka "No Time To Die"? Koniecznie dajcie znać :)

5 komentarzy:

  1. Piosenka jest moim zdaniem udana, bo ma klimat i są ciary, ale po "Skyfall" i "Writing on the Wall" liczyłam na coś żywszego niż ballada symfoniczna. Tak czy inaczej, już wiadomo, kto dostanie Oscara w kategorii Piosenka Filmowa. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy Oscar wpadnie za Bonda czy za Billie Eilish :)

      Usuń
  2. Podoba mi się ten kawałek. Jeden z lepszych w jej karierze. Fajnie, że ma ten bondowski pierwiastek.

    Nowy wpis na the-rockferry.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością dzięki temu pierwiastkowi zyska wielu nowych fanów, choć na ich niedostatek Billie Eilish raczej nie narzeka :P Jestem bardzo ciekawa jak dalej potoczy się jej kariera.

      Usuń
  3. Podoba mi się w dużym stopniu, chociaż świat się nie zatrzymał (to takie bondowskie określenie ;)) Zobaczymy jak będzie dalej :)

    Pozdrawiam,
    Bartek
    http://bartosz-po-prostu.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)