sobota, 15 lutego 2020

Pearl Jam - Superblood Wolfmoon, czyli drugi singiel z albumu Gigaton.

Pearl Jam niedawno zapowiedzieli publikację nowego singla z płyty Gigaton. Piosenki Superblood Wolfmoon można posłuchać kierując swój telefon w stronę księżyca. Poniżej dowiecie się wszystkiego. Sprawdźcie także kiedy odbyła się premiera  utworu Superblood Wolfmoon. 


Superblood Wolfmoon to już drugi singiel z nowego albumu Pearl Jam pt. Gigaton. Aby go posłuchać, należy skierować swój telefon w stronę księżyca. Wszystko odbywa się za pomocą aplikacji wykorzystującej rozszerzoną rzeczywistość. Wówczas można posłuchać jedynie fragmentu  utworu. Cała nowa piosenka Pearl Jam ukazała się dziś, data premiery singla Superblood Wolfmoon została wyznaczona na 18 lutego 2020 roku. Posłuchajcie:


Aplikacja, dzięki której można było posłuchać nowego singla zespołu jeszcze przed jego premierą, powstała dzięki współpracy Pearl Jam z firmą Powster. Możecie z niej skorzystać klikając tutaj. Dla mniej cierpliwych, zespół udostępnił wówczas na swoim instagramie fragment piosenki Superblood Wolfmoon wraz z efektem jaki można otrzymać po skierowaniu telefonu w stronę księżyca. Posłuchajcie:


Wygląda na to, że Superblood Wolfmoon to świetna rockowa piosenka z gitarowym zadziorem. Kompletne przeciwieństwo spokojnego utworu Dance Of Clairvoyants, który Pearl Jam zaprezentował jako pierwszy singiel z albumu Gigaton. Przypomnę, że premiera tej płyty odbędzie się 27 marca 2020 roku. Tutaj znajdziecie listę piosenek, które znajdą się na nowym krążku. Drugi singiel Pearl Jam pt. Superblood Wolfmoon jest dostępny od 18 lutego 2020 roku.

Jesteście fanami Pearl Jam? Czekacie na ich nowy album pt. Gigaton? A może wybieracie się na koncert grupy, który odbędzie się 13 lipca 2020 roku w Polsce? Dajcie znać w komentarzach

2 komentarze:

  1. Nie jestem wielką fanką Pearl Jam, ale "Dance of the Clairvoyants" mnie zaciekawiło. A ta promocja "Superblood Wolfmoon" to jakieś czary. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie byłam ich wielką fanką, dopóki nie usłyszałam ich na żywo :) Niemal w każdym wpisie o Pearl Jam na blogu podkreślam, jakie wywarli na mnie wrażenie podczas mojego pierwszego Openera w 2010 roku :) Wspominałam o tym, choćby tu. Dlatego polecam zobaczyć Pearl Jam na żywo :) Dance Of The Clairvoyants też mnie zaintrygowało, ale po Superblood Wolfmoon przebieram nogami ze zniecierpliwienia w oczekiwaniu na Gigaton :D

      Usuń

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)