piątek, 1 grudnia 2017

Pearl Jam zagrają koncert w Polsce w 2018 roku!

Pearl Jam w 2018 roku wyruszą w letnią trasę koncertową po Europie. Pośród 14 państw, które podczas niej odwiedzą, znalazła się również Polska. Koncert odbędzie się 3 lipca 2018 roku w Krakowie. Poniżej znajdziecie ceny biletów oraz więcej informacji o tym wydarzeniu. Zapraszam!


Od wydania debiutanckiego albumu Pearl Jam minęło już ponad 25 lat, dzięki czemu zespół mógł w tym 2017 roku trafić w szeregi prestiżowej galerii zwanej Rock and Roll Hall of Fame. Gdy pisałam Wam o tym na blogu, miałam nadzieję, że wkrótce po ceremonii grupa wyruszy w trasę koncertową, która uświetniłaby nadane wyróżnienie i trzymałam kciuki, że Pearl Jam odwiedzą także Polskę. Niestety, skończyło się na kilku solowych występach Eddiego Veddera, które ominęły nasz kraj. Zespół długo milczał o swoich planach koncertowych. Do dzisiaj :) 

Pearl Jam wkrótce po raz kolejny wystąpią w Polsce. Miastem, które odwiedzi zespół jest Kraków. Koncert odbędzie się 3 lipca 2018 roku w Tauron Arenie. Oficjalna sprzedaż biletów rozpocznie się 8 grudnia 2017 roku, jednak członkowie fanclubu PJ już dzisiaj mogą kupować bilety, znajdziecie je tutaj. Ceny rozpoczynają się od 335 zł.

Miałam okazję posłuchać Pearl Jam na żywo już dwukrotnie - w 2010 oraz 2014 roku. PJ zagrali jeden z pierwszych koncertów podczas mojego pierwszego Open'er Festival w 2010 roku. Pamiętam ten dreszcz wzruszenia, który spowodowało kilkanaście tysięcy gardeł mruczących końcówkę chwytającego za serce utworu "Black".  Byłam pod ogromnym wrażeniem tego, jak jeden człowiek może wydobyć tyle emocji z tak licznego tłumu. To między innymi ten popis Eddiego Veddera sprawił, że tak chętnie wracam na Open'er Festival. I że zawsze niecierpliwie czekam na kolejne koncerty Pearl Jam. Polecam zobaczyć ten zespół na żywo każdemu, bez względu na to jakiej muzyki słuchacie. Eddie 

Wybieracie się na koncert Pearl Jam w Krakowie? Ja już nie mogę się doczekać! Ogromnie się cieszę, że zespół wraca do Polski. Wszystkich fanów Pearl Jam zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)