środa, 25 października 2017

Gorillaz zagrają koncert w Polsce w 2018 roku!

Gorillaz wkrótce zagrają kolejny koncert w Polsce. Tym razem dla wszystkich. Zespół został pierwszym headlinerem przyszłorocznej edycji Open'er Festival i wystąpi w Gdyni 6 lipca 2018 roku.



Gorillaz dotychczas zagrali w Polsce zaledwie dwa koncerty. W czerwcu 2017 zespół pojawił się na dwóch kameralnych występach w Warszawie i Katowicach. Miałam okazję uczestniczyć w tym organizowanym w stołecznym Nowym Teatrze i oczywiście po wszystkim opisałam Wam pierwszy koncert Gorillaz w Polsce. Relacja z tego wydarzenia znajduje się na blogu

28 kwietnia 2017 Gorillaz wydali piąty studyjny album pt. 'Humanz', którego recenzja wraz ze zdjęciami winyla czeka na Was tutaj

Z pewnością w Gdyni usłyszymy niejedną piosenkę z nowej płyty. Mam jednak nadzieję, że Gorillaz zasługują swoim fanom także przegląd swoich starszych hitów. Zespół wystąpi w Polsce 6 lipca 2018 roku w ramach Openera.

Trzeba przyznać, że organizatorzy Open'er Festival wyciągnęli z rękawa prawdziwego asa. A ja po raz kolejny przekonałam się, że warto wypełniać ankiety Artist Poll :)

Czekacie na koncert Gorillaz w Polsce w 2018 roku? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)