czwartek, 25 sierpnia 2016

"War" - nowy singiel od grupy Sum 41 promujący album "13 Voices".

Zespół Sum 41 podzielił się właśnie z fanami nową piosenką. "War", bo o niej mowa, jest kolejnym singlem promującym najnowszą płytę "13 Voices". Premiera krążka odbędzie się 7 października 2016 roku, ale już dziś możecie posłuchać utworu "War". 


Jak wiecie zespół Sum 41 jest dla mnie wyjątkowy. Niedawno wspominałam Wam o nadchodzącej premierze nowego albumu Sum 41 - "13 Voices". Dziś grupa udostępniła kolejny singiel z tej płyty, nosi on tytuł "War". Możecie go posłuchać (a także obejrzeć video) poniżej:


Osobiście jestem zadowolona z najnowszej twórczości Sum 41. Nie jest to już muzyka w stylu tej z czasów All Killer No Filler, bo w ciągu 15 lat od premiery tego krążka panowie mieli czas by wydorośleć, ale ciągle utrzymują swoje brzmienie i jak dla mnie są piekielnie autentyczni.

Tutaj możecie posłuchać jeszcze utworu "Fake My Own Death", pierwszego singla promującego "13 Voices".



Znacie zespół Sum 41? Słuchacie ich muzyki?

1 komentarz:

  1. Kurczę, nie znałam wcześniej tego zespołu! Całkiem fajnie brzmią. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)