środa, 8 czerwca 2016

The Avalanches w Polsce w 2016 roku na Kraków Live Festival!

The Avalanches wystąpią w Polsce w 2016 roku podczas Kraków Live Festival! Niespełna tydzień temu informowałam Was o tym, że zespół wkrótce wyda swoją drugą płytę "Wildflower", dziś Alter Art ogłosił koncert The Avalanches w Krakowie. Extra!


The Avalanches to pochodząca z Australii grupa grająca muzykę elektroniczną. W 2000 roku wydali fenomenalny album "Since I Left You". Po 16 latach powracają. Niedawno zespół zapowiedział, że 8 lipca 2016 ukaże się ich drugi album pod tytułem "Wildflower", o czym wspominałam Wam kilka postów temu. Przez myśl mi nie przeszło, że The Avalanches tak szybko ogłoszą koncert w Polsce. Zespół zasili line-up Kraków Live Festival 2016 i będzie to pierwszy koncert grupy w naszym kraju. 

Jak wspominałam Wam wcześniej, festiwal ten odbędzie się w dniach 19-20 sierpnia 2016 na terenie lotniska Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie. Dotychczas ogłoszonymi artystami są m.in. Massive Attack, Cage The Elephant czy The Neighbourhood.

Przypomnę Wam najnowszy singiel The Avalanches - "Frankie Sinatra", promujący najnowszy album "Wildflower".


Wybieracie się na Kraków Live Festival 2016? Bo wygląda na to, że ja tak :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)