poniedziałek, 29 stycznia 2018

Arctic Monkeys headlinerem Open'er Festival 2018!

Zespół Arctic Monkeys został kolejnym headlinerem Open'er Festival w 2018 roku! Sprawdźcie poniżej kiedy dokładnie odbędzie się koncert zespołu w Gdyni oraz w jaki sposób został ogłoszony. Zapraszam!


Organizatorzy Open'er Festival ogłosili dzisiaj kolejnego headlinera, który wystąpi w tym roku w Gdyni w ramach imprezy. Trzeba przyznać, że trzymają poziom jeżeli chodzi o sposób i jakość ogłoszeń. W mediach społecznościowych festiwalu pojawił się dziś filmik, którego akcja odbywa się w Nowym Teatrze, którego pracownicy zostali poproszeni o ogłoszenie nowego artysty. Przez cały czas trwania filmiku widać, jak ci w pocie czoła ciężko pracują, przygotowując się do wielkiej zapowiedzi. Na koniec dowiadujemy się w końcu, że kolejnym headlinerem Open'er Festival w 2018 roku został zespół Arctic Monkeys. Video możecie zobaczyć tutaj:



Jestem bardzo zadowolona z dzisiejszego ogłoszenia. Uwielbiam Arctic Monkeys, jednak jak dotąd nie miałam okazji zobaczyć tego zespołu na żywo! Jedyną okazją w której mogłam zobaczyć Alexa Turnera na własne oczy, był koncert The Last Shadow Puppetes podczas Open'er Festival w 2016 roku, ale wiadomo, że to zupełnie coś innego. Koncert Arctic Monkeys odbędzie się 4 lipca 2018 roku w Gdyni. Nie mogę się doczekać!

Poza AM, poczas Open'er Festival w 2018 roku wystąpią także m.in. Gorillaz, Depeche Mode, Kaleo i Massive Attack.

 

Słuchacie Arctic Monkeys? Wybierzecie się na ich koncert podczas Open'er Festival w 2018 roku? Dajcie znać w komentarzach pod postem lub na Facebooku.

Głoście dobrą nowinę i udostępnijcie ten post swoim znajomym  :) Wszystkich prawdziwych fanów Arcitc Monkeys zapraszam do śledzenia mojego Instagrama i Facebooka

A oto mój winyl, ostatnia jak dotąd płyta grupy pod tytułem 'AM'. 

Post udostępniony przez @youdeetah


1 komentarz:

  1. Arctic Monkeys mają fajną muzykę, ale to głównie z 1 albumu, który już parę lat miał. Ciekawe co w 2020 będzie. Osobiście jeszcze nie byłem na Openerze, chociaz znajomi mi polecali. Może jak się oderwę od firmy i nauki na studiach to wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)