środa, 6 grudnia 2017

Kaleo i Massive Attack na Open'er Festival w 2018 roku!

Line-up przyszłorocznej edycji Open'er Festival poszerzył się dzisiaj o kilku nowych artystów. Wśród nich znaleźli się m.in. Kaleo i Massive Attack. Sprawdźcie kto jeszcze pojawi się na festiwalu w Gdyni w 2018 roku.



Z okazji dzisiejszych Mikołajek, organizatorzy Open'er Festival postanowili sprezentować swoim fanom kilka niespodzianek. Na profilach społecznościowych festiwalu pojawiły się dzisiaj nowe muzyczne ogłoszenia. Nowi artyści, którzy zasilili line-up przyszłorocznej edycji Open'er Festival to: Kaleo, Massive Attack, Fleet Foxes, David Byrne,  i Sevdaliza.

Spośród wszystkich powyższych ogłoszeń, najbardziej nie mogę się doczekać występu Kaleo. Uwielbiam ich muzykę, a niestety ich pierwszy koncert w Polsce mnie ominął. Mam nadzieję, że w 6 lipca 2018 roku uda mi się nadrobić zaległości :)

Post udostępniony przez @youdeetah

Niecierpliwie czekam również na koncert Massive Attack, którzy powracają na Open'er Festival po 8 latach. To właśnie na moim pierwszym Open'erze w 2010 roku widziałam ich pierwszy i jak dotąd jedyny raz na żywo. Ich występ zrobił na mnie wówczas ogromne wrażenie. Ciekawe czy tym razem będzie podobnie.

Miałam nadzieję, że wśród ogłoszonych zespołów znajdzie się również Elbow, jednak tak się nie stało. Liczyłam, że tak się stanie głównie dlatego, że grafika zapowiadająca dzisiejsze openerowe ogłoszenia moim zdaniem przypominała okładkę albumu 'the best of' i tym samym materiały dotyczące promujących ją koncertów. Sprawdźcie sami:

  


Dotychczas ogłoszonymi headlinerami Open'er Festival 2018 są: Depeche Mode, Gorillaz i Bruno Mars.

 

Wybieracie się na przyszłorocznego Open'era? Zadowalają Was dotychczasowe ogłoszenia?

2 komentarze:

  1. Pomimo iż jestem młodej daty (rocznik 96) cieszę się niezmiernie z ogłoszonych artystów a w szczególności z Massive Attack :D Jestem bardzo zadowolony z dotychczasowych ogłoszeń, aczkolwiek boli mnie to, że ogłoszono Bruno Marsa. Publika się zmienia a co za tym idzie dostosowywanie się festiwalu do odbiorców. Być może zmienię zdanie tak jak wtedy, gdy grał w tym roku The Weeknd - byłem sceptycznie nastawiony na jego koncert, natomiast gdy się skończył, chciałem więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie jestem zachwycona tym ogłoszeniem, ale traktuję Bruno Marsa jako mniejsze zło ;) Zamiast niego mogła zostać ogłoszona jakaś wschodząca gwiazdka pop, o której wcześniej nikt nie słyszał. Choć jego muzyka nie leży w kręgu moich zainteresowań, to znam kilka jego kawałków i nie będę ukrywać, że moje nogi same do nich tańczą. Bez względu na wszystko liczę na dobry koncert. I na więcej interesujących mnie artystów :)

      Usuń

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)