wtorek, 28 kwietnia 2015

Editors w Polsce w 2015 roku! Zespół wystąpi w Warszawie i w Poznaniu.

Brytyjski zespół Editors w 2015 roku powróci do Polski. Koncerty odbędą się 10 grudnia w Warszawie w klubie Progesja oraz 11 grudnia w Poznaniu w Hali MTP.




Jeżeli regularnie zaglądacie na mojego bloga to wiecie, że bardzo sobie cenię twórczość tego zespołu. Mieliście okazję przeczytać moją relację z występu zespołu w 2013 roku na Heineken Open'er Festival. Całkiem niedawno członkowie Editors urządzili swoim fanom małą zabawę w podchody - umieścili w internecie swoją najnowszą piosenkę, a zadaniem sympatyków grupy było jej odnalezienie. Wspomnianym utworem okazało się "No Harm", a ja oczywiście niezwłocznie podzieliłam się nim z czytelnikami towarzyszącymi mi na facebooku. Jeżeli chcecie być  na bieżąco to serdecznie zapraszam Was do śledzenia mojego profilu :) 

Koncerty Editors zostały ogłoszone w dniu dzisiejszym przez Go-Ahead. Jak dotąd ceny biletów nie są znane. 

Mam nadzieję, że uda mi się pojawić choć na jednym z nich. A Wy? Wybieracie się? :)


Po krótkiej zabawy w podchody Editors odsłonili przed fanami swoją najnowszą piosenkę #NoHarm. Jak Wam się podoba?#Editors #newsong #youdeetah
Posted by Youdeetah on 16 kwietnia 2015

1 komentarz:

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)