niedziela, 1 czerwca 2014

Orange Warsaw Festival 2014 już wkrótce.

Orange Warsaw Festival 2014 już za dwa tygodnie! Karnety dotarły do mnie akurat na Dzień Dziecka. Czy ktoś z Was również wybiera się poszaleć na Stadionie Narodowym? :)


Jakiś czas temu pisałam Wam, że nie mogę się doczekać koncertu Kasabian :) Oprócz nich bardzo chcę zobaczyć jeszcze Pixies, Queens of the Stone Age i w końcu Kings of Leon :) Jestem też niezwykle ciekawa jakie wrażenia na żywo gwarantuje Florence and The Machine. Limp Bizkit, Outkast i the Kooks to zespoły, których koncerty z pewnością zobaczę. Ogólnie OWF dało czadu z tegorocznym line-upem. Zastanawia mnie tylko, jak organizator planuje rozmieścić na Stadionie Narodowym aż 3 sceny i jak będzie wyglądało przemieszczanie się pomiędzy nimi.

Niedawno na blogu po prawej strony pojawiły się nowe przyciski przekierowujące do moich kont w różnych serwisach. Serdecznie zapraszam Was na moje konta FB, Instagram, Twitter i Last.fm :)

     

49 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak bardzo, bardzo Ci zazdroszczę!! Florence na żywo brzmi tak jak na płycie, albo i lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku się nie wybieram, ale byłam rok temu na Beyonce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę! Chciałam w tym roku jechać ale się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Florence ♥ ooo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się Florence, może jeszcze uda mi się dorwać bilety :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zespoły w tym roku są super, aż żałuję, że tak daleko mam do Warszawy :) udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Kings of Leon i Florence! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow zazdroszcze , na pewno bedzie czadowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj najbardziej zazdroszczę Kings of Leon :) Widzę też Ska-P i Snoop Dogga I Rita Ora :)) i Prodigy (już raz widziałam, mega koncert :D), Chase & Status <3 Mega :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chętnie bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się nie wybieram. Miłej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo, kiedyś duzo słuchalam KOF i Kasabian :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam na OWF-ie :). Chętnie bym kiedyś pojechała. Świetnej zabawy :):*.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego "festiwalowania" się:) Udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo to miłej zabawy :)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To na pewno będzie świetna impreza - udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam na OWF jak był Linkin Park i The Prodigy, było rewelacyjnie :) Także udanej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój również nie;)
    Ale życzę miłej zabawy:)
    Zapraszam na nowy post w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na taką wysoką cene to słaby line up chociaż OUTKAST kusi - kocham :) Prodigy i Lily Alen tez bym chętnie obczaiła. Florence and the machine zagrają numer You've got the love ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. weszłam teraz na strone Orange Warsaw feswival i zmieniam zdanie odnosnie słabego line up'a. tak zagrają JURRASIC 5 !!!!! posikam sie :( i zazdroszcze ze tam będziesz.
    Ja będe w Czechach na kempie 5 dni w sierpniu i tez sie jaram :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę, bo sama chciałabym pójść :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O to miłej zabawy życzę!
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę! Sama z chęcią bym pojechała, ale czerwiec i połowa lipca jest u mnie zdominowana przez pisanie pracy magisterskiej i jej obronę :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno będzie świetnie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W takim razie życzę udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. udanej zabawy ;*
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super!:) zazdroszczę:)

    pozdrawiam, A:)

    OdpowiedzUsuń
  28. No i coś dzisiaj mówili, że się coś tam posypało... mam nadzieję, że mimo wszystko było zgodnie z założeniami

    OdpowiedzUsuń
  29. W takim razie miłej zabawy życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. mam nadzieję, że zabawa była udana :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)