sobota, 30 stycznia 2021

The Valley of The Pagans - ósmy odcinek Song Machine od Gorillaz

Ósmy odcinek Song Machine nosi tytuł The Valley of The Pagans. Jest to kolejna część muzycznego serialu od Gorillaz. W nagraniu utworu wziął udział Beck. Możecie go posłuchać poniżej. Zapraszam!


Song Machine to najnowszy album Gorillaz, który zespół postanowił publikować w sieci w formie mini muzycznego serialu jeszcze zanim odbyła się premiera płyty w formie fizycznej. Pierwszy sezon nosi tytuł Strange Timez, a The Valley of The Pagans to już ósmy odcinek z serii. Tym razem jednak nie obyło się bez kontrowersji. Wraz z publikacją każdego nowego odcinka Song Machine, na kanale YT Gorillaz pojawiało się video do nowej piosenki. I choć nie inaczej było w przypadku The Valley of The Pagans, to jednak teledysk szybko zniknął z platformy. Problemem okazał się brak uprawnień do publikacji motywów związanych z GTA V. Za sprawą interwencji przedstawicieli Rockstar Games video zostało usunięte z kanału Gorillaz. Wciąż jednak możemy oglądać trailer do niego, a także posłuchać samej piosenki The Valley of The Pagans. Sprawdźcie sami:


Jak jednak wiadomo w sieci nic nie ginie:



Premiera albumu Song Machine od Gorillaz w wersji fizycznej odbyła się 23 października 2020 roku. Możecie ją zamówić tutaj. Na płycie znajduje się 11 piosenek:

Tracklist / lista piosenek z albumu "Song Machine" Gorillaz:

1. Strange Timez (z udziałem Robert Smith)
2. The Valley of The Pagans (z udziałem Beck)
3. The Lost Chord (z udziałem Leee John)   
4. Pac-Man (z udziałem ScHoolboy Q)
5. Chalk Tablet Towers (z udziałem St Vincent)
6. The Pink Phantom (z udziałem Elton John & 6LACK)
7. Aries (z udziałem Peter Hook & Georgia)
8. Friday 13th(z udziałem Octavian)
9. Dead Butterflies (z udziałem Kano & Roxani Arias)
10. Désolé (z udziałem Fatoumata Diawara)
11. Momentary Bliss (z udziałem Slowthai & Slaves)

W wersji Deluxe "Song Machine" pojawiło się 17 tytułów:

12. Opium (z udziałem EARTHGANG)
13. Simplicity (z udziałem Joan As Police Woman)
14. Severed Head (z udziałem Goldlink & Unknown Mortal Orchestra)
15. With Love To An Ex (z udziałem Moonchild Sanelly)
16. MLS (z udziałem JPEGMAFIA &CHAI)
17. How Far? (z udziałem Tony Allen & Skepta)

Wcześniej zespół udostępnił w sieci następujące odcinki: Momentary BlissDesoleAriesFriday 13thPAC-MANStrange Timez oraz The Pink Phantom. Więcej aktualnych artykułów o Gorillaz znajdziecie tutaj

Jak Wam się podoba piosenka The Valley of The Pagans od Gorillaz nagrana z Beck?

Youdeetah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)