środa, 3 maja 2017

'Amsterdam' promuje nowy album Nothing But Thieves pt. 'Broken Machine'.

'Broken Machine' - taki tytuł będzie nosił nowy album Nothing But Thieves. Zespół w końcu ujawnił więcej szczegółów na temat swojej drugiej płyty. NBT opublikowali także pierwszy singiel pt. 'Amsterdam'. Możecie go posłuchać w dalszej części artykułu. Dowiecie się tam także, na kiedy została wyznaczona data premiery albumu, czy też ile piosenek pomieści druga płyta Nothing But Thieves pt. 'Broken Machine'.


O tym, że nowy album Nothing But Thieves będzie nosił tytuł 'Broken Machine' dowiedzieliście się ode mnie już dwa tygodnie temu. Pisałam Wam wówczas, że na stronie zespołu pojawiła się zagadka, której rozwiązaniem był tytuł drugiej płyty NBT. Wtedy jednak niewiele jeszcze było o niej wiadomo. Wszystko zmieniło się dzisiaj. Zespół potwierdził, że 'Broken Machine' to faktycznie tytuł ich nowego, drugiego albumu. Nothing But Thieves opublikowali także pierwszy singiel z nowego krążka. Utwór nosi tytuł 'Amsterdam' i możecie go posłuchać tutaj:



Data premiery drugiej płyty Nothing But Thieves pt."Broken Machine' została wyznaczona na 8 września 2017 roku. Na albumie znajdzie się 11 utworów. Na razie znany jest tytuł tylko jednego z nich - otwierający listę utworów 'Amsterdam', którego możecie posłuchać powyżej.

Jak Wam się podoba nowa piosenka Nothing But Thieves pt. 'Amsterdam'? Czekacie na album 'Broken Machine'?

Dajcie znać w komentarzach poniżej lub na Facebooku. Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubicie mój profil na FB.

Jak wiecie niecierpliwie czekałam na nową muzykę od NBT. Zaczynałam się powoli irytować, że nowe ogłoszenia zespołu przynoszą tylko wieści o kolejnych koncertach, a nie o nowych wydawnictwach. Powiew świeżości w koncertowych setlistach Nothing But Thieves był przeze mnie mocno pożądany. Informację o tym, że zespół wkrótce wyda nowy album pt. 'Broken Machine' przyjęłam z hiper entuzjazmem. Obawiałam się tylko tego, czy zespołowi, który jest stale jest w trasie, uda się zarejestrować porządny materiał. Gdy usłyszałam 'Amsterdam' kamień spadł mi z serca. Nothing But Thieves udało się utrzymać swoje oryginalne brzmienie. Teraz nie mogę się doczekać pozostałych piosenek z 'Broken Machine'. Jeżeli trend z nazwami miast ma się utrzymać, to stawiam, że pojawi się wśród nich piosenka 'Warsaw' :)

Album 'Broken Machine' możecie już zamawiać na stronie Nothing But Thieves. Premiera albumu odbędzie się 8 września 2017 roku.



Przypominam, że na moim blogu czeka na Was recenzja debiutanckiego albumu Nothing But Thieves. Znajdziecie tutaj także moje relacje z koncertu zespołu w Warszawie w 2015 roku, a także z tego podczas Open'er Festival 2016. Nothing But Thieves w 2017 roku zagrają koncert w Polsce na Woodstock Festival.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)