wtorek, 10 lutego 2015

Limp Bizkit ponownie w Polsce w 2015 roku! Zespół wystąpi 7 czerwca podczas Rock In Summer Festival w Krakowie.

Zespół Limp Bizkit wystąpi w Krakowie 7 czerwca 2015 w ramach Rock In Summer Festival. Panowie odwiedzili Polskę w ubiegłym roku. Pojawili się wówczas na Stadionie Narodowym podczas Orange Warsaw Festival. Jeżeli czytaliście moją relację, to wiecie, że był to fantastyczny koncert. Mam nadzieję, że będzie mi dane ponownie usłyszeć ich na żywo.  A Wy, wybieracie się?


Mam nadzieję, że w przeciwieństwie do Royal Blood, tych panów nie trzeba Wam przedstawiać :)


Post użytkownika Youdeetah.


8 komentarzy:

  1. Przyznaję, że kilka dni temu zastawiałam się czy oni jeszcze grają. Jak na razie zakupiony mam tylko bilet na Off Festiwal:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko moja psiółka ma fioła na ich punkcie!! :]

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słucham, więc pewnie nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetni są :D na taki koncert mogłabym iść lecz w ten dzień mam urodziny brata , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W gimnazjum dość często słuchałam ich piosenek :) Teraz robię to raczej rzadko, więc wątpię bym wybrała się na ich koncert.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety kompletnie ich nie kojarze ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)