czwartek, 22 października 2020

The Pink Phantom - siódmy odcinek Song Machine od Gorillaz

Siódmy odcinek Song Machine, muzycznego serialu od Gorillaz, nosi tytuł "The Pink Phantom". W jego nagraniu wzięli udział Elton John oraz 6LACK. Nowa piosenka czeka na Was poniżej - zapraszam!


"Song Machine" to najnowszy album Gorillaz, który grupa zdecydowała się udostępniać na swoim kanale YouTube, kawałek po kawałku, w formie muzycznego serialu, zanim płyta ukaże się w formie fizycznej. Sezon pierwszy nosi tytuł: Strange Timez. Jak dotąd zespół opublikował 7 odcinków. Najnowszy z nich nosi tytuł The Pink Phantom. Został nagrany we współpracy z legendarnym Eltonem Johnem oraz amerykańskim raperem 6LACK. Odcinek możecie obejrzeć tutaj:

Album "Song Machine" w wersji fizycznej ukaże się już niebawem. Premiera siódmego krążka Gorillaz odbędzie się 23 października 2020 roku. Możecie ją zamówić tutaj. Na płycie znajdzie się 11 piosenek:

Tracklist / lista piosenek z albumu "Song Machine" Gorillaz:

1. Strange Timez (z udziałem Robert Smith)
2. The Valley of The Pagans (z udziałem Beck)
3. The Lost Chord (z udziałem Leee John)   
4. Pac-Man (z udziałem ScHoolboy Q)
5. Chalk Tablet Towers (z udziałem St Vincent)
6. The Pink Phantom (z udziałem Elton John & 6LACK)
7. Aries (z udziałem Peter Hook & Georgia)
8. Friday 13th(z udziałem Octavian)
9. Dead Butterflies (z udziałem Kano & Roxani Arias)
10. Désolé (z udziałem Fatoumata Diawara)
11. Momentary Bliss (z udziałem Slowthai & Slaves)

W wersji Deluxe "Song Machine" pojawi się 17 tytułów:

12. Opium (z udziałem EARTHGANG)
13. Simplicity (z udziałem Joan As Police Woman)
14. Severed Head (z udziałem Goldlink & Unknown Mortal Orchestra)
15. With Love To An Ex (z udziałem Moonchild Sanelly)
16. MLS (z udziałem JPEGMAFIA &CHAI)
17. How Far? (z udziałem Tony Allen & Skepta)

Wcześniej zespół udostępnił w sieci następujące odcinki: Momentary Bliss, Desole, Aries, Friday 13th, PAC-MAN oraz Strange Timez. Więcej aktualnych artykułów o Gorillaz znajdziecie tutaj

Co sądzicie o utworze "The Pink Phantom"? Brzmienie Eltona Johna bardzo przypomina mi tutaj Davida Bowie z Blackstar, co kłóci mi się  z kolorowym wizerunkiem tego artysty. A jakie są Wasze wrażenia? Dajcie znać w komentarzach :) 

Youdeetah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)