niedziela, 15 grudnia 2019

John Frusciante wraca do Red Hot Chili Peppers!

John Frusciante powraca do składu Red Hot Chili Peppers! Tak wynika z komunikatu, jaki pojawił się dzisiaj na oficjalnym instagramowym profilu zespołu. 


15 grudnia 2019 roku na instagramowym profilu Red Hot Chili Peppers pojawiła się grafika z informacją, że gitarzysta Josh Klinghoffer zdecydował się opuścić zespół po dziesięciu latach współpracy. Jego miejsce zajmie fenomenalny John Frusciante, dla którego będzie to kolejny już powrót w szeregi RHCP. Jeżeli śledzicie mojego bloga, wiecie, że jestem ogromną fanką Johna i jak pewnie się domyślacie jestem w tym momencie najszczęśliwszą osobą na świecie. Mam nadzieję,  że ten komunikat to potwierdzone info i nikt nie włamał się na instagrama Red Hot Chili Peppers :) Trzymajcie ze mną kciuki!


Jeszcze w sierpniu 2019 roku, John Frusciante zapewniał swoich fanów, że jego najbliższe muzyczne plany dotyczą projektów w stylu Trickfinger i będzie skupiał się raczej na elektronice. Ciekawe czy już wtedy wiedział, o zmianach jakie szykowały się w Red Hot Chili Peppers. A może jego powrót do zespołu to pokłosie niedawnej publikacji autobiografii Flea? Mam nadzieję, że wkrótce wszyscy poznamy odpowiedzi na te nurtujące pytania :)


Youdeetah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)