piątek, 17 marca 2017

'For Crying Out Loud' - nowy album Kasabian w 2017 roku!

Nowa płyta Kasabian będzie nosi tytuł 'For Crying Out Loud'. Jej premiera odbędzie się 28 kwietnia 2017 roku. Dziś zespół podzielił się pierwszym singlem pt. 'You're In Love With Psycho'.


Niedawno wspominałam Wam, że Kasabian zakończyli pracę nad nową płytą. Wówczas nie było wiadomo o niej zbyt wiele. Próbowałam odszyfrować chociażby jej tytuł z tajemniczego zdjęcia, które pojawiło się na instagramowym profilu zespołu. Dziś stało się jasne, że wszystkie moje strzały okazały się pudłem. Lub zespół postanowił w ostatniej chwili zmienić tytuł płyty :)

Nowy album Kasabian to 'For Crying Out Loud'. Ukaże się on w sklepach już 28 kwietnia 2017 roku. Znajdzie się na nim 12 piosenek.

Lista utworów z albumu 'For Crying Out Loud' Kasabian:

1. 'Ill Ray (The King)'
2. 'You’re In Love With A Psycho'
3. 'TwentyFourSeven'
4. 'Good Fight'
5. 'Wasted'
6. 'Come Back Kid'
7. 'The Party Never Ends'
8. 'Are You Looking For Action'
9. 'All Through The Night'
10. 'Sixteen Blocks'
11. 'Bless This Acid House'

Zespół udostępnił dziś także jedną z nowych piosenek - 'You’re In Love With A Psycho'. Możecie jej posłuchać tutaj:


I jak wrażenia? Jeżeli Wam mało, to przypominam, że jedną z piosenek, 'Put Your Life On It', Kasabian zaprezentowali już w zeszłym roku podczas koncertu na cześć drużyny Leicester City :)

'For Crying Out Loud' będzie szóstą płytą w dorobku Kasabian

Czekacie na nowy album Kasabian? Ja nie mogę się doczekać, aż ogłoszą kolejny koncert w Polsce :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)