poniedziałek, 1 grudnia 2014

Muse headlinerem Orange Warsaw Festival 2015!

Zespół Muse w przyszłym roku zawita do Polski! W dniu dzisiejszym ogłoszono, że Matt Bellamy, Christopher Wolstenholme oraz Dominic Howard wystąpią 14 czerwca 2015 podczas ósmej edycji Orange Warsaw Festival! Miałam okazję posłuchać ich na żywo w listopadzie 2012 roku w Atlas Arenie w Łodzi i był to jeden z najbardziej niesamowitych koncertów w moim życiu. Performance jaki swojej widowni serwuje Muse to niezapomniana uczta dla oczu i uszu. Warto tego doświadczyć. 



Pewnie większości z Was nie trzeba przedstawiać tego zespołu i przynajmniej raz w życiu słyszeliście choćby Hysteria. Muse to zespół pochodzący z Wielkiej Brytanii. Panowie tworzą bardzo charakterystyczną muzykę rockową przeplataną masą innych gatunków. Grupa wydała jak dotąd sześć albumów studyjnych: Showbiz, Origin of Symmetry, Absolution. Black Holes and Revelations, The Resistance oraz The 2nd Law. Osobiście muzyka tego zespołu przypomina mi twórczość zespołu Queen z legendarnym Freddiem Mercury na czele. Jeżeli podobnie jak ja nie możecie przeboleć, że nie będzie Wam dane zobaczyć na żywo tego wspaniałego i niestety nieżyjącego już artysty - idźcie na koncert Muse. Jeżeli chcecie być świadkiem show perfekcyjnego niczym synchronizacja dłoni klaszczących do "Radio Ga Ga" na Wembley w 1985 roku - idźcie na koncert Muse. Jeżeli z chęcią wybralibyście się na koncert Queen do Krakowa, ale Adam Lambert Was nie porywa - idźcie na koncert Muse. Gwarantuję, że nie pożałujecie.

Na Orange Warsaw Festival poza Muse wystąpią także The Chemical Brothers, Asking Alexandria, oraz Mela Koteluk. Mam nadzieję, że ósma edycja OWF będzie zorganizowana lepiej niż tegoroczna.


Post użytkownika Youdeetah.

Nie mogę się doczekać. Kto się wybiera?

4 komentarze:

  1. Ja się nie wybieram, ale Tobie życzę cudownej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planów jeszcze nie mam na wakacje, więc kto wie, może się wybiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką chęcią wybrałabym się na koncert Muse :) Na razie w planach mam Colours of Ostrava , co do reszty to dopiero zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój kolega ze stancji się wybiera ;D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)