piątek, 10 stycznia 2020

Sportowe Życie - Artur Rojek prezentuje swój nowy singiel.

W sieci pojawiła się właśnie nowa piosenka Artura Rojka. Singiel ten promuje drugi album artysty, który ukaże się już niebawem. Więcej informacji na ten temat znajdziecie poniżej. Tam też będziecie mogli posłuchać nowego utworu pt. "Sportowe Życie".




W zeszłym miesiącu Artur Rojek ogłosił, że na początku 2020 roku pojawi się jego drugi solowy album. Płyta będzie nosiła tytuł "Kundel". Artysta ogłosił wówczas także trasę koncertową, na którą bilety wyprzedały się na pniu. Dzisiaj w sieci pojawił się pierwszy singiel promujący nowe wydawnictwo Artura Rojka. Utwór nosi nazwę "Sportowe życie" i możecie posłuchać go tutaj:



Artur Rojek ma na swoim koncie już jedną solową płytę - "Składam się z ciągłych powtórzeń". Ukazała się ona w 2014 roku. Relację z promującego ją koncertu w Palladium znajdziecie tutaj

Jak wiecie jestem wielką fanką Artura Rojka i niecierpliwie czekam na premierę albumu "Kundel". O tym, jak zaczęła się moja przygoda z jego twórczością, przeczytacie tutaj. Singiel "Sportowe życie" jednak mnie nie porwał. Może sympatia do tego utworu przyjdzie z czasem, ale póki co mogę nawet stwierdzić, że nieco mnie on irytuje. Zwłaszcza jego tekst i "rymy częstochowskie". Mam nadzieję, że reszta piosenek z "Kundla" bardziej przypadnie mi do gustu.



A wy słuchaliście już nowego singla? Co sądzicie o utworze "Sportowe życie"? Może wybieracie się na któryś z koncertów? Dajcie znać w komentarzach :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)