Open'er Festival 2014 - zapowiedź.

Już jutro rozpoczyna się trzynasty Open'er Festival w Gdyni, od tego roku bez Heinekena w nazwie. Jestem niemal pewna, że sponsor to nie jedyne co zmieni się podczas tegorocznej edycji, jednak mam nadzieję, że mimo wszystko wydarzenie to nie zejdzie do poziomu OWF. Bez względu na wszystko mam zamiar bawić się świetnie jak co roku, niezmiennie od 5 lat :) Impreza będzie trwać od 2 do 5 lipca. 


W tym roku na lotnisku Gdynia Kosakowo wystąpią tacy artyści jak Warpaint, Pearl Jam, Black Keys czy Jack White. Czy ktoś z Was się wybiera?

Youdeetah


P.S. Niestety ostatecznie nie udało mi się dotrzeć do Oświęcimia na koncert Soundgarden, w związku z tym relacji nie będzie.

9 komentarzy:

  1. niestety nie wybieram się. troszeczkę za daleko:P kurcze, ale z Ciebie imprezowiczka!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajna sprawa :) miłej i udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Gdyni mam w sumie niedaleko, ale nie wybieram się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurdem no! Chcę na Pearl Jam, tylko 40km! czemu nie ruszę dupy :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez wiele lat mieszkałam blisko corocznego Opener'a, ale nigdy jeszcze nie byłam. Mam nadzieję, że podzielisz się relacją:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam, ale myślę, żeby się wybrać w przyszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój znajomy był i strasznie mu się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę ci tego festiwalu, oj zazdroszczę!!
    zapraszam do mnie!
    http://beauty-and-diet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Z chęcią odwiedzę Wasze blogi, ale proszę nie spamujcie. Podpiszcie się, a na pewno Was znajdę.