piątek, 19 stycznia 2018

These Days - nowy singiel Rudimental już jest!

Niedawno wspominałam Wam, że Rudimental za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych przy pomocy hashtaga #TheseDays zapowiedzieli nową muzykę. Dziś okazało się, że 'These Days' to tytuł nowego singla grupy. Możecie go posłuchać poniżej i obejrzeć towarzyszący mu teledysk. 


Na początku tygodnia wspominałam Wam o tym, że Rudimental zapowiedzieli, iż wkrótce ukaże się ich nowa muzyka. Post możecie przeczytać tutaj. Dziś okazało się, że 'These Days', to tytuł jaki będzie nosić nowy singiel grupy, a nie cały album jak przypuszczałam. Zgadza się jednak to, że w jego nagraniu wzięli udział wszyscy wymienieni wcześniej artyści, czyli Jess Glynne, Macklemore oraz Dan Caplen. Piosenki These Days możecie posłuchać poniżej, a także obejrzeć teledysk:


Rudimental nie zawiedli i opublikowali świetny, energetyczny utwór w swoim stylu. Szkoda tylko, że Jess Glynne została tak mocno potraktowana autotunem :) Mam nadzieję, że mimo wszystko piosenka 'These Days' zapowiada nowy, pełny album, który ukaże się jeszcze w 2018 roku. Zespół jednak jeszcze nie udzielił żadnych informacji.

Jak Wam się podoba najnowszy singiel od Rudimental? Obejrzeliście video? Dajcie mi znać w komentarzach pod postem lub na Facebooku :)

Więcej artykułów o Rudimental znajdziecie tutaj.

Post udostępniony przez @youdeetah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wymiany opinii :) Dziękuję za wszystkie komentarze :)